Luisteren naar klanten is werken aan klanttevredenheid en daarmee werken aan kwaliteitsverbetering. Het is niet voor niks dat het meten van klanttevredenheid onderdeel is van ISO 9001: Klanteisen en klanttevredenheid.
De mate van tevredenheid van onze klanten geeft aan in hoeverre aan uw eisen is voldaan. Daarom willen wij nagaan hoe tevreden onze klanten zijn. Dit moeten wij dan aan onze medewerkers vertellen, zodat zij er weer rekening mee kunnen houden bij de uitvoering van de volgende aanvraag en opdracht.
Sinds eind 2013 worden onze klanten uitgenodigd om de “branche enquête” in te vullen. Meerdere Erkende Verhuizers maken gebruik van deze enquête. Voor iedereen die gaat verhuizen is het van belang dat een objectief vergelijk mogelijk is.
Daarom doen wij graag een beroep op onze klanten gehoor te geven aan deze oproep. Wat u vertelt is van belang! Maar, wij gaan nog verder. Onze klanten mogen ook een verhuisverhaal mailen. Daarmee wordt uw verhaal (referentie) op onze website geplaatst, uiteraard met de foto’s! Als blijk van waardering ontvangt onze klant een mooie attentie.
Uw verhaal, mening en tevredenheid zijn van belang. Mogen wij op u rekenen?
KLIK HIER voor de link naar de enquete site van de Organisatie voor Erkende Verhuizers: klantenvertellen.nl