Kantoorinventaris in de opslag
Gaat het kantoor verhuizen, wordt er gereorganiseerd of heb je simpelweg te veel spullen? Dan biedt onze inventarisopslag de oplossing! We komen de spullen op het kantoor ophalen, leggen vast wat we meenemen en bewaren het netjes in een van onze loodsen. Totdat je het weer nodig hebt of kunt gebruiken.
Wat kunnen we allemaal doen?
- Alle archief- of dossierkasten compleet verhuizen, inclusief inhoud.
- Alle apparatuur loskoppelen en opnieuw aansluiten.
- Het losstaande meubilair uit elkaar halen en weer in elkaar zetten.
- Alle bureaus afstellen op de juiste hoogte.
- De inventarislijst opstellen zodat jij en wij weten wat er opgeslagen staat.
- De items invoeren in het systeem MOBIS.
Inventarisopslag los of in containers
Afhankelijk van wat je wil opslaan en hoeveel het is, bepalen we de opslagmethode. We hebben daarvoor opslagcontainers in de vorm van 20 ft. stalen containers, maar ook houten kisten met een inhoud van 9m3. De vrachtwagen met opslagcontainer rijdt voor, en de verhuisploeg laadt de inventaris in. Als een opslagcontainer toch niet de meest geschikte opslagmethode is, kunnen we inventaris ook los opslaan. We wijzen dan een deel van onze distributie- of opslagloods aan waar de spullen los komen te staan. Dat doen we bijvoorbeeld als we er vaak bij moeten of als het snel weer wordt uitgeleverd.
Altijd op de hoogte met MOBIS voor uw inventaris
Klanten die veel items bij ons opslaan en regelmatig een of enkele items nodig hebben, gebruiken we MOBIS. MOBIS is een programma waarmee we elke item dat we in opslag nemen vastleggen. We zetten elk item op de foto en uploaden die foto in het systeem. Zo kunnen klanten zien welke items we voor hen in opslag hebben staan en dus welke items we kunnen komen brengen als ze dat nodig hebben.
Vrijblijvende offerte voor inventarisopslag
Wil je weten wat inventarisopslag kost? Dan komen we graag een keertje langs! Tijdens een vrijblijvend taxatiebezoek bekijken we wat er allemaal nodig is om de verhuizing van de inventaris naar de opslag te organiseren. We bekijken dan om hoeveel inventaris het gaat, hoeveel verhuizers er nodig zijn om het netjes op te halen en welk materiaal er nodig is. Dat gieten we in een vrijblijvende offerte.